Friday, February 1, 2013

Serbuk cheese yang yummy!!

hai, ingat lagi baru-baru ni saya ada post berkenaan burger bakar yang hot tu

kalau tak ingat boleh klik di SINI.

di page tu ada saya ceritakan yang saya ada cheese saya yang tersendiri.

Anda ingin tahu apa cheese saya yang tersendiri tu ?????

^
^
^
^
^
^

 cheese ini sangat la best!!
rasa die sebijik macam cheese cheesy wedges yang terdapat di kfc

cara-cara membancuhnya sangat la mudah, semudah a, b, c atau 1, 2, 3!!

1) hanya perlu membancuh dengan air suam@ air panas dengan secukupnya

kemudian, boleh dihidangkan bersama roti ke, burger ke, wedges dan pelbagai lagi

Anda berminat?? boleh hubungi saya Farah (012-3493693)

atau pun boleh tinggalkan sebarang komen di bawah

boleh didapati dengan harga yang murah!! ANDA PASTI BERPUAS HATI!!
Apa tunggu lagi! CEPAT! CEPAT MARI DAPATKAN

wedges yang telah disira dengan cheese nyum! nyum!

2 comments:

  1. Replies
    1. sepaket rm12 (tidak termasuk postage)
      nak dear?
      klu nak bleh bg detail sms no di atas atau emel di farah5024@gmail.com

      Delete